piątek, 13 lutego 2015

Walentynki ♥

♥♥WALENTYNKI♥♥♥

Dzisiaj ( 14 lutego) są jak pewnie wszyscy wiecie WALENTYNKI! ♥♥♥ To moje jedno z ulubionych świąt w roku!
Mam nadzieję, że w tym roku też będą tak samo szczęśliwe jak w tamtym ♥
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
A teraz do rzeczy...
 
Coroczne święto zakochanych przypadające 14 lutego. Nazwa pochodzi od św. Walentego.
Zwyczajem w tym dniu jest wysyłanie listów zawierających wyznania miłosne (często pisane wierszem). Na Zachodzie, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, czczono św. Walentego jako patrona zakochanych. Dzień 14 lutego stał się więc okazją do obdarowywania się drobnymi upominkami.
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Jeśli chcecie wyznać swoją miłość drugiej połówce polecam wysłać tradycyjny list, a nie e-mail-em lub SMS-em, znam takiego jednego romantyka który napisał dziewczynie że się mu podoba przez facebooka -,-
 Jeśli chcecie zaimponować dziewczynie wyślijcie jej bukiet kwiatów ( najlepiej róż, czerwonych) lub wręczcie jej na żywo, zaproście ją na kolację, chyba że jesteście za młodzi ( ok. 10-11 lat ) pójdźćcie z nią do parku na spacer.
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Piszcie w komentarzach:
 
Czy Wy też jesteście w kimś zabujani?
Czy Wy też tak kochacie to święto, czy raczej nienawidzicie?
Mieliście kiedyś złamane serce?
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dekoracje:


 
To na prawdę proste, potrzebujecie:
~klej
~czerwone kartki
~nożyczki
~sznurek/ żyłka

 Wystarczy wyciąć z kartek serca różnych wielkości i przykleić do nich sznurek jak na zdjęciu powyżej ^
Przyznaje się, to nie ja zrobiłam tamto zdjęcie -,-

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Niektórzy mówią, że powinnam zostać w przyszłości zostać swatką :3
Więc jak macie problem w sprawach sercowych to ja postaram się Wam pomóc.
Jeśli chcecie zadać mi jakieś pytanie na temat swojej drugiej połowy piszcie w komentarzach, lub na e-mail-a : KontoDoBloga5230@gmail.com
Pisząc e-mail-a w temat musi być wpisane ,,Pytanie do Marysi", ja postaram się jak najszybciej coś odpisać i pomóc.

//Mania♥
 
 
 

11 komentarzy:

  1. I jak minęły Walentynki ? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czmu słabo ? ;o
      Mi miło ♥

      Usuń
    2. Nie ważne...
      Cieszę się, że tobie się udały :)
      //Mania <3

      Usuń
  2. Hej ;3 Mam pytanie do Marysi <3
    Podoba mi się pewien chłopak z klasy, ale nie wiem czy ja mu też ... Co mam zrobić ? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogadaj z nim, po rozmowie wywnioskuj czy był zainteresowany rozmową, jeśli się wstydzisz zagadać i znasz jakiegoś jego przyjaciela lub przyjaciółkę dopytaj się ich czy cię lubi i tp. Napisz mi o nim więcej np. ile się znacie, czy często ze sb rozmawiacie, to wtedy na tej podstawie będę mogła Ci więcej doradzić ;)
      Mam nadzieję, że pomogłam.
      //Mania ♥

      Usuń
    2. Niezbyt mi to pomogło...

      Usuń
    3. dzięki! Mi natomiast to pomogło! Thanks!

      Usuń
  3. Mania, ja też jestem Mania -,- XD ja tesz mam problem ale tho moszhe na priv na Msp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, napisz na priv (jak coś Laska100009). Przepraszam, że dopiero teraz :(
      //Mania <3

      Usuń